Szállító partnerek
Az alábbi futárszolgálatokból választhatsz:
MPL, ExpressOne, GLS, Packeta
Aktuális futárszolgálatonkénti díjak a a futárcég honlapján találhatóak.
Mindhárom futárszolgálatnál választható saját csomagpont hálózat.
Az MPL esetén postánmaradó is kérhető.
Fizetési módok
Az alábbi fizetési módokat fogadjuk el:
Kártyás fizetés
Banki átutalás
Utánvét (csak készpénzben fizethető).
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálatunkat a következő módokon érheted el:
E-mailben: az admin@polos.hu címen (a leveleket 6 és 15 óra között nézzük). Kérjük, leveledben mindig tüntesd fel a rendelési számot!
Telefonon: a +36 30/749 6505-es számon.
Chat: Facebook oldalunkon chatben (biztosan válaszolunk).
Csomagcsere és visszaküldés:
5 napos elállás
Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed, az átvételt követő 5 napon belül jelezheted elállási szándékodat e-mailben.
e-mail címünk: admin@polos.hu
Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, mint az adataid megadása után igazolni a vásárlásod, és „Visszaküldés, elállás, hibajelzés” e-mail tárggyal megjelölni, hogy melyik rendelésből, melyik terméket szeretnéd visszaküldeni és milyen számlaszámra utalhatjuk vissza a vételárat. A jelzéstől számított 14 napon belül kell visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) árát.
Kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontottad, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen.
Tudnod kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak téged terhelnek! Kérünk, olvasd el figyelmesen az ÁSZF ide vonatkozó részét!
Visszaküldési cím:
5525 Füzesgyarmat Attila utca 13
Reklamáció és szavatosság
A csomagod kézhezvételekor mindig ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Sérült, nyitott csomagolású küldeményt ne vegyél át. Ilyen esetben az átvételt megtagadását követően okvetlen keresd fel központunkat mielőbb, hogy segíthessünk a további ügyintézésben, és az újbóli csomagfeladásban.
Ha a megvásárolt termék hibásnak bizonyul vagy meghibásodik használat közben, a gördülékeny ügyintézés érdekében első lépésként jelezd nekünk e-mailben a „Jótállást vagy szavatosságot szeretnék érvényesíteni” e-mail tárgy megadásával, majd küldd el a hibáról képet vagy videót és írd meg nekünk, hogy mi a hibajelenség pontosan.
A rendelkezésre bocsájtott információk alapján tudjuk eldönteni, hogy hogyan tudunk segíteni neked a leggyorsabban. Ezt követően kollégáink felveszik veled a kapcsolatot és egyeztetnek a további teendőkről.
A jótállás és szavatossággal kapcsolatos tudnivalókért, kérjük, hogy olvasd el figyelmesen ÁSZF-ünket.
Minden esetben kérünk olyan fotót, amin jól látható a sérülés.
Ha a javításra nem tartasz igényt, és ezt alapos indokkal alátámasztod, az árat teljes mértékben visszafizetjük a fizetési móddal megegyező módon. Kérjük, mindig a rendelési számra hivatkozz!